Marketing v oblasti multimediální tvorby stran inzerce nemovitých věcí

16.4.2022

Autor článku:
Jan Malý, realitní makléř

Datum uveřejnění:
16.4.2022

Teoretická část:
V dnešní digitální době je působivý vizuální obsah nezbytný pro efektivní marketing nemovitostí. Inovativní realitní videa s originálním nápadem nabízejí potenciálním kupujícím či nájemcům pohlcující zážitek a mohou významně ovlivnit jejich rozhodovací proces. Tento článek se zabývá strategií pro produkci působivých realitních videí a pojednává o jejich potenciálním ekonomickém dopadu na realitní sektor v České republice stran inovací.

Praktická část:
Inovativní realitní videa videa s originálním nápadem umožňují realitním kancelářím či makléřům předvést jedinečné vlastnosti konkrétní nemovitosti, když cílem je poskytnout každé nemovitosti její vlastní příběh. Od panoramatických výhledů na historické památky až po moderní interiéry s nejmodernějším vybavením, videa nabízejí dynamický a poutavý způsob, jak zvýraznit atributy nemovitosti, když video není zaměřené pouze na prodej či pronájem nemovitosti, ovšem mělo by být samo o sobě zajímavé, aby mělo dosah viditelnosti na sociálních sítích, což lze chápat jako nejekonomičtější a nejvíce účinnou kampaň stran nabídky nemovité věci.

Videa s nemovitostmi mohou jít nad rámec obvyklé prezentace tím, že zachycují obsah počínaje životním stylem a kulturními pamětihodnostmi různých čtvrtí a měst v České republice a konče klidnou krajinou na venkově, když mohou videa poskytnout potenciálním kupujícím pohled na možnosti životního stylu, které jsou v každé lokalitě k dispozici, ovšem důležitým prvkem je přidání příběhu každé nemovitosti, neboť v dnešní době vysoké ekonomické stability stále platí pravidlo, že kupující nekupuje jenom nemovitost, ovšem kupuje také lokalitu.

Základem úspěchu je investice do profesionálních produkčních technik, včetně kvalitních kamer, osvětlovacího zařízení a softwaru pro střih.

Závěr:
Lze konstatovat, že inovativní realitní videa s originálním nápadem mohou mít potenciál pozitivně ovlivnit ekonomiku České republiky několika způsoby, když se jedná o následující aspekty. Zvýšený prodej nemovitostí: Přitažlivá videa mohou přilákat více potenciálních kupců nemovitostí, což vede k vyšším objemům prodejů a vyšším příjmům pro realitní makléře, developery a vlastníky nemovitostí a tedy analogicky dochází k úhradě daní ze strany konkrétních podnikatelských subjektů, což má příznivý vliv na vývoj ekonomiky v České republice. Podpora cestovního ruchu a investic: Vizuálně přitažlivá videa předvádějící krásy a zajímavosti České republiky mohou přilákat turisty a investory z celého světa, podpořit turistický průmysl v zemi a přilákat zahraniční investice do nemovitostí, zejména pak pokud realitní videa obsahují dabing v anglickém jazyce. Stimulace ekonomického růstu: Prosperující sektor nemovitostí přispívá k hospodářskému růstu vytvářením pracovních míst, generováním daňových příjmů a stimulací souvisejících odvětví, jako je stavebnictví, pohostinství a maloobchod.



Zpět

Kontakty

Svornosti 985/8
150 00 Praha 5 - Smíchov
info@realitnikomora.cz

Najdete nás na



Nastavení cookies

Chráníme Vaše soukromí

Naše společnost používá soubory cookies, které nám pomáhají zlepšovat funkčnost stránek a zajištují, aby naše stránky fungovaly bezpečně, neustále se zlepšovaly a přizpůsobovaly vaše vyhledávání. Díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využíváním všech cookies.
Více informací
ROZUMÍM   ZAMÍTNOUT